“HAR DU TATT BOTOX ELLER?”

November og desember er ikke bare eksamensperiode for mange, det er også festsesong! Finn frem hælene, paljettene og pelsen – nå skal det feires. Det er også viktig at sminken står til stil med antrekket, under har dere min favorittlook denne sesongen:

Få -15% avslag på ALT hos coverbrands.no ved bruk av koden “JNJUL”! Den varer ut 18.11.2015.

collage1

The night before: 

Ta deg en dusj, og skrubb huden godt! Forrige lørdag hadde vi sminkefri jentekveld hjemme hos meg, og da sa Gunnhild: “har du tatt mer botox, eller hva har du gjort med fjeset ditt? Du gløder, og har ikke en eneste pore!” Jeg ble litt satt ut, og måtte faktisk tenke meg om jeg hadde gjort noe annerledes. Det eneste jeg kom på var at jeg har brukt masken fra Glam Glow et par ganger. Man ser ofte ikke slike ting selv, men denne masken er faktisk helt syk. Den ble kåret av Elle International Beauty Awards som “the best mask in the world” i 2014. Du sitter med den i ti minutter før huden er som ny, og blir ofte brukt blandt kjendiser og modeller før photoshoots. Utrolig kult!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Du finner masken her ♥

Etter du har vasket av deg masken er det tid for å få resten av kroppen til å gløde. Sunspa Chocolate har vært min favoritt i et par år nå, og jeg blir aldri lei! Null skjolder, lett å påføre og gir en superfin farge som varer lenge. Den inneholder heller ingen parabener og slikt tull, og det er jo en stor fordel. Du finner den her ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– All you need for a night out! – 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

The same night:

Jeg elsker en fin smokey-look på øynene med brune toner. Jeg bruker gjerne tre-fire forskjellige farger. Denne paletten fra NYX inneholder alt jeg trenger av farger, pluss en lysere skygge som er superfin å highlighte med! Den inneholder også to glossy leppefarger som er kjempesøte. Denne paletten tar ikke mye plass, noe som er digg om du vil ha den med i vesken på julebordet. Du finner den her ♥

Pout and about! Jeg elsker paletter i alle fasonger som dere kanskje har skjønt, og i med mange farger til leppene er inget unntak. På bildet over bruker jeg den rødeste fargen på leppepaletten fra Barry M. Det er glossy farger som holder overraskende lenge, og det beste av alt? Paletten koster bare 99kr!! Du finner den her ♥

Dette låsepudderet skrev jeg om i sommer, og det er så fantastisk! Jeg har alltid vært plaget med å være blank i fjeset utover dagen, men med dette transparante pudderet fra Bare Minerals holder sminken hele dagen. Det fjerner overflødig olje og etterlater huden superfin. Du finner det her ♥

Sist, men ikke minst.. Nå er det tid for glitter og paljetter, men dessverre er det ikke alle kjoler som holder seg på plass. Fashion tape er derfor noe jeg alltid har her hjemme om jeg skulle bruke en slik kjole. Det er dobbeltsidig klesteip som holder plaggene på plass, og man slipper uheldige nippleglipp for eksempel. Haha! Du finner det her ♥

Få -15% avslag på ALT hos coverbrands.no ved bruk av koden “JNJUL”! Den varer ut 18.11.2015.

 

2 kommentarer
      1. Ja jeg tror iallfall det! På bildet over der boksen er åpen har jeg brukt den fire ganger, og det er jo massevis igjen 🙂 Bruker den ca en gang i uka! Og ja, den er helt fantastisk. Fikk en kommentar av en venninne i kveld også som spurte hvorfor jeg hadde så glatt hud, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg