“HAR DU SLUTTA PÅ BI?”

Den siste tiden har jeg fått utrolig mange spørsmål om jeg har sluttet på BI. Jeg skjønner godt spekulasjonen siden jeg har reist endel siden nyttår. Tenkte derfor å svare på alt i et eget innlegg her, siden ikke alle får med seg svarene i kommentarfeltet.

Nei, jeg er fremdeles student ved BI og kommer til å gjennomføre vårsemesteret som planlagt. Siden jeg også er leder i BIS Marketing har det aldri vært et tema å droppe skolen før jeg er ferdig med stillingen min. Jeg har totalt fire eksamener til sommeren, og vurderer om jeg skal ta opp et par til. Jeg må nesten se om tiden strekker til, enkelt og greit!
Image and video hosting by TinyPic
En annen ting som er noe jeg vurderer er om jeg skal ta et permisjonsår etter sommeren. Jeg merker at det krever alt for mye å være fulltidsblogger, fulltidsstudent og ha andre prosjekter på siden. I stedet for å gjøre alt 100% blir liksom både skolen og bloggen gjennomført halvveis, og det liker jeg ikke. Nå er det også snakk om et stort prosjekt mot sommeren som kommer til å ta mye av tiden min om det går som planlagt. Det er en drøm som går i oppfyllelse for meg om planene blir satt til live, og da kommer jeg til å jobbe med det prosjektet døgnet rundt frem mot “release”. Så om det blir noe av kommer jeg selvfølgelig til å skrive om det på bloggen ASAP, men nå må de siste brikkene i puslespillet falle på plass først 🙂 Så ja, om det blir som jeg håper kommer det til å ta store deler av tiden min, så da tar jeg en pause fra skolen for å jobbe med det og bloggen på fulltid. Jeg kommer nok til å ta noen fag fordi, men ikke gå 100% inn for å bli ferdig med bacheloren samtidig som resten. Det er viktig å følge magen og ikke ta på seg for mye også..
Image and video hosting by TinyPic

 

Håper dere fikk svar på det du lurte på, og kom gjerne med spørsmål i kommentarfeltet så svarer jeg der! 😀

19 kommentarer
    1. Hvor er den svarte skinnjakken fra ? 🙂 så den på snap i dag den 15 feb. Den er hvertfall kjempefin

    2. Du burde absolutt ta permisjonsår, når du har det så travelt! Det er dyrt å stryke i fag, ikke møte opp, eller få lite tid til å lese som resulterer dårlige resultat og konting! Ville tatt permisjonsår, og eller tatt opp noen fag fra 1-2 året, så står du sterkere 3 og siste året!

    3. Du burde absolutt ta permisjonsår, når du har det så travelt! Det er dyrt å stryke i fag, ikke møte opp, eller få lite tid til å lese som resulterer dårlige resultat og konting! Ville tatt permisjonsår, og eller tatt opp noen fag fra 1-2 året, så står du sterkere 3 og siste året!

    4. Hei! Finner ikke noe særlig der du har lagt ut hva du studerer og lignende, kunne du fortalt litt om ditt studie? Vurderer selv å gå på BI Bergen til høsten, så hadde vært veldig interessant!

    5. Hei! Når du går markedsføringsledelse, er det slik at du er utplassert i en bedrift hvor du jobber da, og evt. hvilken ? 🙂

      1. Nei det er ikke obligatorisk! Man kan selv velge internship som valgfag tredje året, men det er ikke et must 🙂

    6. Hva studerer du? 🙂
      Ferdig på vgs til sommeren, og aner ikke hva jeg vil videre, så forhører meg litt rundt!

    7. Har du lyst til å skrive et innlegg der du forteller litt om den nye kjæresten din? 🙂 Hvordan dere møttes osv. Eller føler du at det er for personlig?
      Jeg syntes det er koselig 🙂

      1. Jeg er usikker på om jeg ønsker å dele så mye om oss privat på bloggen, men det hadde såklart vært superkoselig med et innlegg! Jeg får tenke litt på det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg