HAPPYFACE

REKLAME – Linker til egen nettbutikk

IS IT A GOOD DAY TO BE ALIVE?? Mitt nye slagord. JA, i dag er en skikkelig bra dag. Jeg ler litt av innlegget jeg skrev i går, fordi jeg banner helt sykt mye når jeg er sint?! Banner mye generelt, men spesielt når hodet koker. Jeg står fremdeles 100% for det jeg skrev. Men igjen, who cares. Jeg har et liv og en vennegjeng mange bare kan drømme om. Det er godt å vite. Kanskje en veldig hånlig ting å si, men det er jo faen meg sant. Så ja, dette er en bra dag å være i live!

BLAZERHER / HOODIEHER / DRESSBUKSEHER

Nå skal jeg starte på den umulige oppgaven, som blir å pakke med seg kun håndbagasje til Oslo… Siden jeg er gullmedlem hos Eurobonus kan jeg egentlig sende med tre kofferter med SAS, noe jeg har benyttet meg veldig av det siste året. Men, jeg er så drit lei. Lei av å bære tunge kofferter, og ikke minst lei av å generelt vente på bagasjen. Lets be real, hvor mye klær trenger man egentlig for en langhelg i Oslo?!?! Jeg går jo omtrent bare i det samme uansett. Så i dag har jeg bestemt meg for å pakke kun en liten koffert, slik at jeg kan kjappe meg på flytoget så fort jeg lander på Gardermoen senere. Jeg skal rett på Fridays for å spise middag og ta litt drinkzzz, så jeg har en rimelig bra fredagskveld i vente! Herregud, sier det igjen as. It´s a good day to be alive!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg