HAPPY NEW YEAR!

GODT NYTT ÅR ♥ Jeg lurer på hvordan 2015 skal toppe året jeg hadde i fjor, men om jeg skal klare det gjelder det å jobbe hardt pluss gjøre noen små endringer. Vi hadde en runde under middagen på nyttårsaften der hver og en forklarte litt om 2014 og tankene for året som kommer. For meg ble egentlig dette veldig emosjonelt (på en god måte), siden dette egentlig var første gang jeg fikk tid til å fordøye alt som har skjedd. Jeg gren vel i en time i strekk, ikke fordi jeg var lei meg – men fordi jeg var glad. Mange småting har skjedd som sammen har utgjort store endringer i mitt liv! Jeg flyttet fra Oslo til Bergen, ble ferdig med videregående, fikk samboer, begynte å studere, reiste mye, og generelt gjorde mange småting i hverdagen som har hatt en positiv utvikling på meg. 

Her har dere noen snapshots fra den store dagen! Zara fikk selvfølgelig nyttårsmiddag hun også: tørrfor. Syns ikke man skal presse i hundene alt av julemat selvom det er lett å gi etter. Det er absolutt ikke sunt for dyrene! Noe innimellom må selvfølgelig være greit altså.

Tusen takk for en fin feiring ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg