HAPPY HALLOWEEN!

God morgeeeen! Jeg sov egentlig helt til nå, og det var sykt deilig! Vi bestemte oss for at det skulle være lørdag i går, derfor ble det deilig lasagne, øl og litt potetgull med dipp. En skikkelig utskeielse fra mitt planlagte kosthold, men hey – det var jo lørdag? I dag blir det tilbake til min “””””sunne””””” hverdag. Jeg har SÅ lyst til å se resultater til jul, så da er det bare å skjerpe seg! I dag er det jo også halloween har jeg forstått. Fant det derimot ikke ut før jeg åpnet instagram i dag tidlig, der det var halloweenpost etter halloweenpost. Husker da jeg var liten pleide jeg å feire halloween i to uker før den egentlig var, bare for at jeg skulle få ekstra godteri av naboene. Mehehe, godteri <3 Nå er jeg straks klar til å dra til Birte, og det blir så koselig å se henne igjen! 

Har dere noen planer for dagen, eller kanskje en halloweenfest i helgen? Jeg var invitert på en i morgen, men da er jeg dessverre enda i Bergen så jeg får ikke til å komme. Veldig kjedelig, for jeg hadde gledet meg sånn! Men jeg kan ikke klage, koser meg i Bergen også <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg