HAN SOVER IKKE, HAN SKRUR

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen 😀 Endelig kom solen fram i Oslo. Syns det hadde vært for ille at det skulle regne her og liksom, det finnes grenser for hvor mye regn jeg gidder. Men samma det, nå er solen her og jeg er happy.

Så langt i dag har jeg luftet hundene, hentet en pakke og prøvd ut forskjellige antrekk til United Bloggers-festen i kveld. Fikk seriøst den fineste nelly-pakken noen sinne, er så fornøyd med kjøpene mine! Viser det såklart på senere, men nå må jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar til et møte. Under finner dere to av tingene.

pppJumpsuit her / Skjorte her (adlinks)

Haha, jeg skal selvfølgelig stryke skjorten før jeg bruker den 😉 Lol!

3 kommentarer
    1. Hei! Sykt fin jumsuit, men det kan se ut som det ikke er fler på Nelly, kan du si hvilke merke det er så man kan prøve å søke den opp andre steder?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg