HALV PRIS PÅ MIN FAVORITT HÅROLJE

Denne søndagen ass, deiligste dagen på lenge! Da jeg våknet tok jeg meg en dusj, og hadde et par timer med skikkelig hjemmespa før jeg la meg i sengen igjen med serier på skjermen. Nå har jeg nettopp spist pasta carbonara med familien, og skal straks avgårde til et par venninner for litt kvalitetstid før jeg drar til Bergen i morgen.

Det har vært mye hårsnakk på bloggen min den siste måneden, og det er ikke uten grunn. Endelig føler jeg at håret mitt er tilbake der det var for et par år siden. Tykt, langt, og ganske fint spør du meg. Haha! Det er ikke bare én ting som har fikset håret mitt, men noen få triks som gjør at jeg merker stor forskjell. Både tablettene fra Haircare + gode produkter jeg fikk av frisøren min på DIGG Hair har blitt brukt det siste halvåret, og i dag tenkte jeg å tipse dere om oljen jeg bruker i tuppene. Det hjelper jo ikke om håret vokser fort, om tuppene er så slitte at de sliter av like fort. Jeg er helt avhengig av en god hårolje, og bruke denne fra LUAM både hver morgen og kveld.

Nå får du oljen fra Luam til HALV pris hos Nelly! Nå koster den altså bare 199,- som er helt latterlig billig for en så god olje. Jeg har brukt den fast i over et halvt år ♥

DU FINNER OLJEN TIL HALV PRIS HER! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg