halv pris på iPhonedeksler

Hei fine! Nå er jeg på vei ut dørene, og på vei ned mot Vika. Forteller hvorfor i morgen! I mellomtiden syns jeg dere som har iPhone 4 burde sjekke ut salget til Handelsporta.no, som er norges beste innenfor iPhone-deksler. Nå har de 50% avslag på alle casene til iPhone 4, og det er faktisk helt syyykt hvor billig det blir. I butikken koster en slik iallefall 200kr? Bare sjekk prisene under! Da kan man kjøpe fler, noe jeg digger siden jeg elsker å bytte på deksel etter humøret. Under har jeg plukket ut mine favoritter, men om dere titter inn HER finner dere sykt mye mer, i alle fasonger og farger.
45 kr HER og 60kr HER    
80kr HER og 40kr HER  
45kr HER og 50 kr HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg