HALLO FRA HOTELLSENGEN

Hei fra Clarion Hotel Energy! Flyturen til Stavanger var så kort at jeg såvidt rakk å høre på én sang på spotify før vi skulle lande igjen. Det tok sånn 20 minutter, og det er definitivt den korteste flyturen jeg har vært med på. Til de som lurer, så er jeg i Stavanger fordi at Birte har bursdag i dag ♥♥♥♥ Den skal feires i morgen på den fantastiske suiten vi bor på, og som jeg gleder meg! Vi har booket bord på hall tolv (et utested i Stavanger) til klokken halv ti, da vi skal spise middag for så å fortsette festen hele natten. Jeg er så heldig og skal bo her helt til søndag, og det syns jeg er en nydelig start på ferien. Dessverre var ikke Birte i form da jeg kom fra flyplassen, så vi har bare slappet av i sengen med noen episoder American Horror Story og burger fra hotellresturanten. I morgen blir det så travelt uansett, så egentlig like så greit å ha en rolig ettermiddag.  Nå skal vi hoppe i dusjen begge to (ikke sammen altså), før vi skal nappe bryn, ta ansiktsmaske og fikse sånne småting som vi jenter gjør på jentekvelder. Rommet er veldig rart konstruert så ble vanskelig å ta noen fine bilder, og det er mye større in real! (Det er ikke noe jeg sier for å virke kul, hahah.)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg