HÆ, ER DET IKKE ONSDAG?

Oi, er det helg? Den nyheten har tydeligvis gått meg forbi siden jeg har flyttet inn i finansboken for øyeblikket. Det betyr vel at man kan ta seg fri i dag da, eller? Haha nå trodde jeg nesten på meg selv et sekund der. Klart jeg ikke kan ta meg fri. TRE dager igjen til sommerferie, frem til da finner dere meg mellom kalkulatoren og gamle eksamensoppgaver!

Fikk jo en stor pakke fra nelly for noen dager siden. Har vist dere noen av tingene fra før, og her kommer resten 😀 Er så fornøyd med at alt passet, og er finere enn jeg hadde sett for meg!

(annonselenker)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERADenne maxikjolen er helt nydelig! En av de fineste tingene i min garderobe iallefall 😀 Den finner du her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Bluse med vide armer her. Hadde den på meg i går, og elsker den! Kommer til å bruke den hele tiden.. Haha! Du finner den her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Basic tee her! De har den også i hvit og gul 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Basic maxikjole her. Denne har jeg i blå også, perfekt for sommeren. Så koster de bare 99kr!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Nydelig løs trench! Du finner den her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hverdagskjole her. Gleder meg til varmen kommer så jeg kan bruke den med sandaler uten strømpebukse 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hvit kimmono (kjole) her. Denne er SÅ mye finere i virkeligheten. Jeg har den i svart også!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAMønstret kjole her 😀

 

12 kommentarer

Siste innlegg