HADDE INGENTING Å DELE

God morgen! I går tok jeg meg bloggfri med sånn halvgod samvittighet. Først og fremst fordi det ble en travel dag, men også fordi jeg ikke hadde noe spesielt å dele. Jeg er egentlig ikke så fan av å ikke oppdatere på en hel dag, men jeg stresser kanskje mer rundt det enn dere? Haha!

Jeg ligger enda i sengen, ettersom jeg sovnet oppå macen i går. Veldig smart egentlig, for da gikk morgenbloggingen mye kjappere siden macen var rett ved puta. Nå skal jeg slenge håret i en dott, ta på meg en morgenkåpe og gjøre ferdig en skoleinnlevering. Deretter krysser jeg fingrene for at jeg rekker en treningsøkt før bilder med Cathrine står på agendaen. Det trengs etter det syke konsumet jeg hadde i går kveld. Jeg, Ingvild og Linn lagde lasagne med hvitløksbaguetter – og jeg gikk ikke hjem sulten for å si det sånn. Er faktisk ganske mett enda.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 kommentarer
    1. Kjempe fint innlegg, hunden din er så ufattelig søt haha! Please skriv et innlegg en dag om hvordan det er å bo i Oslo (som tidligere sagt, hvor er best å bo, hvor mye koster det å bo i Oslo ca, hva er det å gjøre, hvor kaldt blir det på vinteren og hvordan er vintrene der?). Tenker å flytte til Oslo til høsten/vinteren og hadde VIRKELIG settet pris om du kunne skrive et innlegg eller to om det (og vet at mange av mine venner tenker det samme). Tusen takk! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg