GULLKORN FRA HELGEN

Meg: Nå må du kjappe deg, vi skal ut å spise!!
June: ÅÅ jeg som egentlig skulle dusje håret!
Meg: Hvorfor gjorde du ikke det?
June: Valgte å blogge i steden..

_

June: Huff må opp tidlig i morgen, må dusje før jobb!
Meg: Pass på så du ikke blogger da..

_

På kampanjeinnspilling i Rakkestad:

*I bilen på vei til Fru Timian*
Glenn: Heter hun Timian til etternavn?…

_

Fru Timian: Da kan du starte med å skjære løk Julia! *Gir meg en fersk løk*
Meg: Ehm, hæ?! Det der er ingen løk? Hvor er skallet?

_

*June spør om hun kan låne glasset mitt med farris i og spaserer bort til vasken for å fylle på*
June: Oi, har du farris i springen?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er noen fantastiske dager i Oslo snart over for denne gang, og om få timer setter jeg stumpen på flyet til Bergen igjen. Planen er å pakke med meg June og Glenn i bagasjen, men det vet de ikke enda 🙂

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg