GRUNNEN TIL AT JEG ER I OSLO

Gran Canaria, Marokko, Sverige, Oslo, Barcelona, Paris, Helsinki – de siste månedene har vært hektiske. Jeg har reist mer enn jeg noen gang har gjort, men jeg tror faktisk ikke jeg kommer til å forstå hvor heldig jeg har vært før jeg lander litt hjemme i Norge. Å reise er et privilegium vi virkelig burde sette pris på om vi har muligheten til det ♥

I går dro jeg rett fra Helsinki til Oslo, og grunnen til at jeg er her: innkjøp! Denne gangen skal jeg på innkjøp til en butikk jeg selv er med å starte. Det kommer nok til å bli den gøyeste og mest nervepirrende opplevelsen så langt i år. Herregud, man må jo “forutse” trender et halvt år frem i tid, hvordan skal man klare det i dagens motebransje?? Plutselig syns alle det var kult med Birkenstock liksom, en sandal jeg selv elsker per dags dato – men ville ikke bli tatt død med for fem år siden. Det er en uforutsigbar bransje jeg nå skal klarte inn i, men hva er vel livet uten litt spenning og risker i hverdagen? Jeg skal være flink å ta med meg kamera, men det er litt begrenset hva jeg kan legge ut enn så lenge. Det må jo være litt spennende igjen til vi åpner opp instakontoen til butikken (som forresten ser ut til å bli på søndag)  😀

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Her har dere gårsdagens reiseantrekk! Man ser det kanskje ikke så godt på bildene, men herreguuuud så sliten jeg var i trynet der. Takk gud for solbriller, si! Jeg sov faktisk hele flyturen fra Finland, og det høres kanskje ikke så sykt ut – men det er faktisk ganske crazy for meg. Jeg sover absolutt aldri på fly, å det måtte vel betydd at jeg var veldig sliten. Når vi reiste til Miami tok flyturen nesten ti timer liksom, og jeg satt våken som et lys hele turen mens alle rundt meg snorket i kor.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
JakkeMango / GenserHER / BukseHER / SkoHER / SunniesHER / CapsHER (annonselenker)

Følg gjerne med på snap for å se hvordan dagen går: julianyland ♥

6 kommentarer
    1. Hei! Vet ikke om du har sagt det før, men blir det nettbutikk også? Eller bare tilgjengelig for de som bor i Bergen? 🙁

    2. Hei Julia! Ser du har brukt denne buksen i flere antrekk nå, jeg bare lurte på hvilken størrelse du har i den og om den stretcher seg ut med en gang etter et par ganger. Har aldri bestilt bukse fra Nelly før, men har veldig lyst på denne 🙂

      1. Haha i knooow, pakket faktisk bare med meg ett par jeans når jeg dro fra Bergen forrige uke! Nei den holder seg som et skudd, jeg har jo som sagt brukt den noen dager nå uten at den har utvidet seg i det hele tatt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg