GRØNN JUICE DU IKKE SPYR AV

Jeg skal ikke skryte på meg å være sunnheten sjæl. Likevel må jeg kompensere min livsstil som prinsessa av Burger King klokken 03.00 (som skjer ca hver uke) med noe i hverdagen min. Jeg elsker å kose meg, og jeg eeeelsker mat. Dessverre kan jeg ikke tillate meg selv å elske mat hver dag. Okei, dette høres nok veldig feil ut mtp dagens debatt om kroppspress. Misforstå meg rett. Jeg spiser god mat, men veldig sunn mat i hverdagen. Dette er fordi om jeg skulle fått det som jeg ville, hadde jeg spist pizza, burgere, fløtesauser, koteletter og alt som er fritert hver eneste dag. Og det er ikke bra. Da sparer jeg heller det til helgene.

Nok om det! Jeg skal tipse dere om en juice jeg drikker hver eneste morgen. Personlig er jeg ikke et frokostmenneske, men for å starte kroppen og forbrenningen prøver jeg likevel å få i meg noe. Nå har jeg funnet den perfekte blandingen på grønn juice (etter min smakspalett). Jeg har juicemaskin, men hater å juice. Fyfaaaen så mye stress og rot!!!! Derfor kjører jeg alt i en blender i stedet, funker like greit og er mye enklere.

Du trenger:

To store never spinat
Saften av en hel stor sitron (eller to små)
Noen gode dæsjer kajennepepper 
Nok vann til en tynn mix

Her har jeg nok juice til to dager. Jeg setter bare restene i kjøleskapet, og det smaker like godt dagen etter.

Tar gjerne i mot juicetips, ved mindre de inneholder grønnkål  – for da spyr jeg. Ha en fin dag!

4 kommentarer
    1. Det blir kanskje mer en smoothie, men jeg pleier alltid blande i banan for fylde og metthetsfølelse 🙂
      Men så er jeg frokostmenneske deluxe 🙂

    2. En neve blåbær, et par jordbær, frozen yoghurt naturell (typ som is uten smak for å få den iskald), en dråpe agave nectar. Så pleier jeg å ha i en neve havregryn for å gjøre den mer mettende. Original soya melk.

      Denne er faktisk super god, og jeg har prøvd å kopiere protein + sin fra SmoothieXchange, om du har prøvd denne før 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg