GRO FAST I ET SOFAFORHOLD

ANNONSE– Affiliatelink til nelly

God morgen! Dette er faktisk en veldig god morgen, selvom øynene svir av alt for lite søvn. Når jeg først blir hekta på en serie glemmer jeg helt av tid og sted. Lå oppe å så ferdig “Apocalypse” til American Horror Story i natt, veldig rar men BRA sesong! Barna er jo her denne uken, så da er det ingenting annet å gjøre enn å stå opp da alarmen ringer klokken seks. Matpakker og frokost skal lages, sekker skal pakkes og så skal selvfølgelig de bli klare til skolen også. Syns disse morgentimene er utrolig koselig, så det gjør meg ingenting at det ble litt lite søvn i natt. Det er jo tross alt fredag ♥ Her står det smoothie og ostesmørbrød på frokostmenyen i dag, viktig å kose seg litt ekstra når helgen er rett rundt hjørnet 😉

Genseren er utsolgt i rosa, men finnes i hvit HER! En utrolig myk og deilig strikkagenser, har den i hvit selv også 😀

Planene for dagen er å knipse noen bilder her hjemme før jeg drar ned på kontoret (sitter på Tower denne uken, vurderer å leie kontorplass der fast fremover!). I ettermiddag/kveld har jeg ingen satte planer, men jeg og kjæresten snakker om å dra ut å spise etter jobb. Kanskje Sumo! Ellers blir det bare chill hjemme. Elsker jo fredager på sofaen med gullrekka også. Ingenting slår nytt på nytt ♥ Samtidig er jeg livredd for å gro fast i et kose-seg-hjemme-hele-tiden-forhold, så det gjelder å finne en fin balanse tenker jeg. Håper uansett alle har en deilig fredag, så snakkes vi etterpå 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg