GRÅTENDE START PÅ UKEN

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

SKJORTEHER / DRESSBUKSEHER / BOOTSHER

Hvem er klar for mandaaag?! Ikke jeg. Jeg hørte ikke alarmen i dag tidlig, og begynte å grine da jeg først våknet fordi jeg var så trøtt. Bokstavelig talt. Jeg hev dyna over hodet å gråt i et par minutter. LOL, hormoner på avveie for å si det mildt. Må seriøst slutte på de dumme p-pillene, de gjør meg psyko. Apropos, noen som har erfaringer med p-piller og humør?

Når morgenen blir så brå og kjip som dette, er jeg glad jeg slapp å stresse alt for mye med dagens antrekk før jeg gikk ut døren. En dress og et par heels, og vipps så er jeg klar! Denne dressen har jeg både skrevet om tidligere og brukt mye. Den er helt perfekt, og et skikkelig smart antrekk å ha i skapet.

 

SKJORTEHER / DRESSBUKSEHER

THE PERFECT SUIT

Buksen og skjorten kan man bruke hver for seg, men jeg liker det best sammen! Siden skjorten er litt “kulere” blir heller ikke dressen alt for pyntet, og man kan lett bruke den både til sneakers og heels. En sånn dress burde man alltid ha i skapet! Jeg prøver å bli flinkere til å ikke kjøpe “it”plagg som er i vinden her og nå, og satser heller på baseplagg som varer sesong etter sesong. Bedre for både miljøet og lommeboken.

Nå skal jeg starte å klippe min neste youtubefilm! Vil dere se hjemmelaget gnocchi med pesto eller spagetti carbonara først? 😀

6 kommentarer
    1. Gnocchi!! når jeg så bildene av de i et innlegg for litt siden ble jeg helt dreamy – men tør ikke å lage uten instruksvideo

    2. Gleder meg til begge!! Synes det er såå gøy å se matvloggene dine, du er så flink og det er kjekt å se noen som lager vanlig digg mat som faktisk frister! Stå på videre, stor klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg