GRAN CANARIA NEXT!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har en god, og en dårlig nyhet. La oss starte med den dårlige først.. Jeg har blitt ranet! På Flesland! De tok 30kr for en bitteliten boks med majones, og 100kr for en tørr brødskive med reke! Det går helt fint altså, men var ikke det veldig dyrt? Har det alltid vært så dyrt? Nå som jeg går inn i 2016 med en større sans for sparing tenker jeg over slike ting, som jeg ikke har gjort tidligere. Det er ikke rart turister kommer til Norge og svimer av når de ser prisene. Men nok om det. Tenkte bare å advare dere mot å kjøpe rekebrødskiver (og ekstra majo) på Flesland.

Over til den gode nyheten; vi er nå på vei til sol, varme, norske pensjonister og Puerto Rico-senteret! Gran Canaria, her kommer vi 😀 Jeg reiser sammen med Ingvild denne uken, og en sånn jentetur er akkurat hva jeg trenger!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg