Gran Canaria – iPhone edition

Siden jeg ikke blogget på Gran Canaria, var det eneste kamera som fulgte med det som var på iPhonen. Ikke tok jeg særlig mye bilder med den heller, bare noen tilfeldige snaps her og der, og spesielt i speilet. Bildene under er forferdelig rotete, og gir ingen mening opp mot hverandre. Tenkte bare å vise dere det bittelille jeg faktisk har fra turen 🙂


På ferien følte jeg meg seriøst som en 17-åring igjen. Vi drakk vodka-redbull til langt på natt og danset på harry diskoteker til Pitbullsanger og med mannfolk som gikk med shorts og tåsandaler. Jeg visste jo hva jeg gikk til, siden jeg har vært på Gran Canaria mange ganger før. Likevel blir jeg aldri lei. Jeg føler det er noe annet enn å dra til Magaluf eller Kos, selvom det egentlig blir akkurat det samme. Haha! Det verste er jo til og med at jeg reiser nedover igjen ganske snart. Huff. Skal prøve å holde meg classy neste gang, og drikke vin i stedet for drinker med mer sprit enn blandevann.  Misforstå meg rett, stedet har mye mer å be på enn bra uteliv. Det er en grunn til at det er så populært for folk i alle aldre! Båtturer, fantastiske strender, shopping, markeder, surfing i ørkenen, god mat og mye mer. Fremdeles dritharry, men jeg elsker det. Jeg elsker Gran Canaria, og jeg elsker at jeg faktisk tør å si det høyt! Hahah. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg