GRÅMUS?

God morgen! Endelig kan jeg våkne igjen uten å være hangover, sliten eller trøtt. Palmesus var supergøy altså, men jeg orker nok ikke fler slike helger i løpet av sommeren! Nå er det jo typisk meg å “love” meg selv ting, for så å ombestemme meg noen timer senere. Jeg reiser jo hjem til Molde på torsdag, og neste uke er det Moldejazz. Av tidligere erfaring er det ikke en rolig uke, men vi får se 😀 Akkurat nå skal jeg uansett holde meg til vann i glasset og trening på agendaen. Liker dette hverdagslivet jeg altså. Gråmusen Julia.. Under får dere hele antrekket fra lørdagen i Kristiansand. Fikk dette settet fra Nelly dagen før vi reiste, og dere kan tro jeg fløy i taket da det satt som et skudd! Elsker det 😀

IMG_9103-2IMG_9129-2 IMG_9152-2IMG_9115-2IMG_9155-2ToppHER / ShortsHER / SandalerAccesoriez / VeskeHER (annonselenker)

5 kommentarer
    1. Det kommer jo helt an på været! Men jeg anbefaler deg å gå noen fjellturer (skihytta – tusenårsvarden), spis lunsj på Syd med deilig vin, dra på stranden, kjør på en liten roadtrip over atlanterhavsveien, og ikke minst ta en bytur på lørdagskvelden 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg