GRÅMANDAG OG TUNGE ØYELOKK

ANNONSE – Affiliatelinker nelly

JAKKE – LIGNENDE HER (-35%!) / SKINNBUKSEHER (-35%!) / BOOTSHER (-35%!) / VESKEHER (-35%!)

Hallo gråmandag! Da jeg våknet i dag tidlig føltes det ut som noen hadde limt igjen øyelokkene mine med superlim. Jeg måtte fysisk holde de oppe med fingrene i en halvtimes tid før jeg kom meg inn på badet. Der oppdaget jeg at jeg var tom for foundation, noe som passet ekstremt dårlig da fjeset skrek etter en liten oppussing. Løsningen ble å bruke concealer i hele fjeset, så nå sitter jeg her bleik som et spøkelse:) Its a good day to be alive:)))

Ellers går dagen fremover i snegletempo. Men, det er vel bedre enn ingen tempo? Jeg skal straks vie resten av ettermiddagen til skolearbeid og innlevering, først vil jeg bare tipse om at jeg har en super deal på Nelly til dere i dag!

MED KODEN JULIA35 FÅR DU -35% AVSLAG PÅ ALT FRA NLY BY NELLY!

 

SHOP HER

HER / HER

-35%

MED KODEN JULIA35

HER / HER

-35%

MED KODEN JULIA35

HER / HER

-35%

MED KODEN JULIA35

HER / HER

-35%

MED KODEN JULIA35

HER / HER

-35%

MED KODEN JULIA35

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg