GRADUATION!

Reise i samarbeid med EF Språkkurs

Image and video hosting by TinyPic

GRADUATION AT THE EF SCHOOL IN BARCELONA ♥

Da jeg har fått diplomet mitt, folkens! Jeg fikk helt sjokk da navnet mitt ble ropt opp under sermonien. Altså, jeg visste jo at det kom til å skje – men likevel var det et lite sjokk. Det ble egentlig en utrolig klein affære da jeg ikke forsto at man skulle kysse læreren sin på begge sider av ansiktet da jeg mottok studiebeviset, og det ble et litt for lang klem i stedet. Men men, jeg har mye å lære om spansk kultur enda skjønner jeg!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Nå sitter jeg på Gardermoen og skal straks boarde flyet til Bergen. Jeg sitter å tenker igjennom uken. Absorberer alle inntrykk og tenker på hvor heldig jeg har vært. Jeg føler meg ufattelig priviligert som får lov til å oppleve så mye som jeg gjør med bloggen min. Det er dere lesere som gjør det mulig, og jeg tror ikke dere helt forstår hvor mye det betyr for meg. Jeg tar det ikke for gitt, det skal du vite. Jeg vil også takke EF Språkkurs som sendte meg avgårde til den fantastiske byen Barcelona, og som ga meg muligheten til å få et litt bedre innblikk i det spanske språket. Som nevnt tidligere har det bare gitt mersmak, og jeg kommer definitivt til å bygge språket videre på det jeg har lært denne uken.

Adiós Barcelona. Esperamos verte pronto!

4 kommentarer
    1. Gratulerer med diplom:D Spansk er et språk jeg virkelig kunne tenke meg å lære. Jeg har flyttet til Nederland, og holder fortsatt på å lære meg språket. Kunne helt ærlig mye heller tenkt meg å lære spansk;)

      Sjekk gjerne ut min interiørblogg i Nederland 🙂

      1. Tusen takk 😀 Det er supervanskelig med nye språk i starten, men det er jo så gøy når man endelig får det til! SÅ fin blogg du har. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg