GOSMILET PÅ EN FREDAG

Min fine venninne Eline ♥ Vet dere, alt jeg skriver om dagen er hvor sliten jeg er og hvor mye jobb det er å gjøre. Jeg spør meg selv; hvorfor gjør jeg det? Det er jo ikke sånn at jeg gråter meg selv i søvn hver natt fordi jeg er så lei liksom. Heller tvert i mot! Jeg våkner tidlig hver eneste dag med et smil om munnen, lykkelig fordi det faktisk er mye å gjøre. Jeg elsker å ha fullbookede dager, og selv om det virker som to-do listen aldri tar slutt er det ikke noe jeg henger med hodet for. Det kommer nok av dager man kan slappe av, og da kommer jeg til å savne denne hektiske perioden. Ville bare oppklare det, og jeg tar selvkritikk for at jeg kanskje har hørtes litt negativ ut den siste uken 😉 Jeg kan godt skrive et eget innlegg om alt som skjer om dagen, for akkurat nå sier jeg jo bare at det er travelt, men ikke hva som faktisk tar tid. Haha!

 

JAKKEHER / GENSERHER

(Husk at du får – 20% avslag på alt fra NLY Brands HER med koden “julia20“)

Men, mellom slagene lager jeg alltid tid til vennene mine. Det er så viktig å komme opp til overflaten for luft av og til. Selv om det bare er en kjapp kaffe der man prater om alt mulig fjas – som gutter, fest, shopping og hva man skal ha på seg før REGN-festen vi skal på i kveld. Det er deilig å bare koble av, og jeg setter sånn pris vennene mine! Heldigvis er vi en ganske sammenspleiset gjeng på J&J også, så hver dag er skravledag. Hihi. Nei, nå skal jeg runde av og starte på listen som aldri tar slutt 😉 Vi blogges mer senere, håper alle har en super start på helgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg