GOODBYE STAVANGER

Da er kofferten pakket, reiseantrekket klart og hotellfrokosten i magen. Nå er jeg klar for å reise hjem til fantastiske Molde for del to av juleferien! Har virkelig ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til å komme hjem, og ikke minst til å se Zara som er der allerede. Min lille skatt, tenk at man kan bli så glad i et dyr. Hun er som et barn for meg, og jeg får helt vondt i kroppen bare av å skrive navnet hennes. Oh yes, im a crazy dog lady.. Har hatt en nydelig langhelg her i Stavanger, og vi har boltret oss på en fantastisk suite på Clarion Hotel Energy. Koser meg alltid sånn med Birte, og helgen var intet unntak. I går tok vi det relativt rolig. Vi dro ut for å spise før vi endte kvelden med noen drinker i hotellbaren. Tanken på å reise fyllesyk hjem i dag var helt jævlig, så noen fest ble det ikke på meg. Jeg må jo først innom Oslo, for så å ta fly til Molde siden det ikke går noe direkte. Ikveld er jeg invitert på pinnekjøttmiddag, så jeg har noe spesielt å glede meg til iallefall! Jeg pakker med meg macen i vesken, så kanskje jeg rekker å oppdatere fra Gardermoen. Vi bloggezzz ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg