IS IT A GOOD DAY TO BE ALIVE?

REKLAME – Sponset behandling

Is it a good day to be alive? YES! Det har jeg startet å spørre Ingeborg om hver dag jeg titter innom REGN. Med litt sånn ironisk tonefall. Da må hun bare trekke på smilebåndet fordi jeg er så teit. En enkel måte å få opp humøret på 😉

Hei og god torsdag! Nok en uke som flyr avgårde, og snart er jeg på et nytt fly – denne gangen mot Oslo (igjen). Men først står en skikkelig kosekveld med venna på menyen. Så må jeg fikse litt greier i morgen, men SÅ er det helg. Herregud denne helgen blir så bra. Full agenda, men det er jo sånn jeg liker det også.

Se så fine vipper jeg har nå forresten! Har aldri hatt så mye vipper i hele mitt liv, og jeg elsker det. Var på Beauty London i går og fikk ultra volum lashes, så hver eneste av mine vipper er dekt. Kjente meg nesten ikke igjen da jeg var ferdig, for det er så lenge siden jeg fylte på sist. Føler meg som en ny og fantastisk person, hahah! Viktig med litt glam i hverdagen, si.

For timebestilling kan du ringe 45414016, sjekke ut hjemmesiden deres HER eller bestille i appen “Beauty London” ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg