GOING OUT

Hola! Nå sitter jeg nysminket i sofaen å venter på at Birte skal bli ferdig å ordne seg. Hun sminket meg i dag, noe hun alltid gjør når vi er sammen. Hun er SÅ flink! I kveld skal vi ut på byen, noe som kommer til å bli supermoro! Har faktisk aldri vært ute i Bergen før, så det gleder jeg meg masse til. Er forresten sykt støl etter treningen i dag, men det er vel egentlig bare deilig?  Sitter enda i joggisen, og lurer på hva jeg skal ha på meg.. Hørte det var snakk om converse-ut ikveld, noe jeg elsker! Dumt jeg ikke har med meg noen kule overdeler som kan passe, men men.. Finner sikkert ut noe lurt 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg