Going home to Oslo

Endelig tirsdag, endelig Oslo! Det er selvfølgelig alltid trist å reise fra familie og venninner i Molde, men akkurat nå gleder jeg meg sånn til å komme til hovedstaden og min lille Zara igjen. Her i Molde regner det som fullt, så jeg kan ikke si jeg gruer meg til å komme til Oslo der det er opp mot 20 grader og SOOOOL!! Sov utrolig dårlig i natt, sovnet liksom aldri skikkelig inn. Våknet selvfølgelig også klokken SEKS av at mobilen min ramlet ned på gulvet, og den fikk jeg da altså ikke opp. Måtte derfor gå ut av sengen, dra den ut, turne meg tilbake til hjørnet mitt og krabbe ned på gulvet. Huff. Ble ikke noen slumring av alarmen i dag gitt! Kan ikke klage likevel da, fikk jo dele seng med denne kjekkasen.

Nå sitter jeg og Glenn på hver vår pc, og blir snart hentet av venninnen min Ragnhild som skal kjøre oss på flyplassen. 
Hovent ansikt <3  Vi blogges fra hovedstaden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg