GODT OG BLANDET

Blandede bilder fra i går, da vi var out and about. Haha neida vi stresset egentlig bare avgårde. Jeg har på meg skinnjakke fra Samsøe Samsøe, genser fra By Malene Birger (her), dressbukse fra Nly Trend (her) og sneakers fra Tiger of Sweden (her).

Nå er jeg på Janne & Julia og har skikkelig helgefølelse. Wow, det har jeg ikke hatt på lenge! Litt sånn “herreguuud det er fredag og i helgen skal jeg gjøre sååååå mye gøøøøøy!!!”. Så blunker man, og plutselig er det mandag igjen. Neida. Andrea kom fra Oslo i går, og det var sååå kos å se henne igjen ♥ Solen skinner også, det er varmt og jeg har generelt en veldig fin start på helgen. Kan ikke be om mer enn det!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg