GODT DET ER OVER

KJOLE HER

Det er godt å ha jul, men det er søren meg godt den ikke varer for lenge også. I morgen er jeg offisielt back on track, og den siste feriedagen skal nytes til det fulle. Har så ekstremt mye å fortelle dere!

Julen min har vært sånn midt på treet. Har kost meg mye med familien og venner jeg ikke ser så ofte. Spist alt for mye god mat, sovet lenge og prøvd å finne roen. Det gikk sånn halvveis, hehe. Nå merker jeg at både kropp og hode er klar for endringer. Det er som jeg har gravd meg selv ned i et mørkt hull det siste halvåret, med mangel på bedre forklaring. Det blir nye tider fremover, og jeg gleder til å ta med dere på reisen. Håper alle nyter romjulen og at dere har det fint. Takk for at du leser ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg