GODE TING TAR SLUTT

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Alle gode ting tar slutt, er det ikke noe som heter det? Et utrolig trist ordtak igrunn, for jeg kunne tenkt meg å vært igjen i Oslo noen dager til. Dessverre har jeg eksamen i morgen og må fly tilbake til Bergen om noen timer, buhu! Har seriøst kost meg gløgg ihjel denne helgen, sammen med mine fantastiske bestisser June og Glenn. Ord kan faktisk ikke beskrive hvor godt vi tre går sammen, og hvor gøy vi har det. Heldigvis ses vi snart igjen!

9 kommentarer
    1. Trist når en fin helg tar slutt 🙁 Håper du hadde en fin tur hjem og masse lykke til på eksamen i morgen 🙂

      Et spørsmål, synes bildene dine er så fine, har du byttet kamera? 🙂 Hvilket er det du bruker til bildene dine? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg