GODE HISTORIER

Vet du, jeg liker høsten altså. Jeg får en sånn deilig ro over meg, og har ikke lengre behov til å være høyt og lavt til enhver tid. For et par dager siden møtte jeg kompisen min Jonas for et glass vin i Skostredet her i Bergen. Et skikkelig kult strøk! Baren Folk & Røvere har blitt en favoritt. Veldig blandet klientell, og du får et gigastort vinglass til bare 66kr. Sykt.

Vi ble sittende å prate i et par timer, før vi plutselig kom i snakk med en gammel, svensk tidligere bartender. Herregud, han hadde mange gøyale historier på lager! Noen som har levd livet, for å si det sånn. Håper det er meg en dag. At jeg blir en person med mye erfaring og gøye hendelser jeg kan fortelle om. Hver gang jeg våkner en søndag med fylleangst som pokker fra kvelden før, og vrir meg i kleinhet over alt som skjedde tenker jeg alltid som så; senere i livet kan jeg le av dette, og det er da i det minste en god historie!

Jeg har forresten et stort klessalg pågående på snapchat as we speak. Selger myyye fint, om jeg skal si det selv! Add julianyland om du vil se 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg