god morgen fra bursdagsjenta!

God morgen alle sammen 🙂 Tenk, nå er jeg endelig 20, wohoooooo!!! Har vært våken siden halv åtte, da klarte jeg visst ikke sove lengre. Typisk på en dag som dette, da jeg først har muligheten til å ta igjen tapt søvn. Akkurat i dag syns jeg det er litt kjipt å bo alene, siden ingen kommer for å lage bursdagsfrokost til meg. Buhu. I fjor feiret jeg bursdagen min i Riga, og året før der så….ja, da bodde jeg vel hos mamma. Dette er det første året jeg er helt alene på morgenen. Men men.. Jeg er en stor jente, så dette klarer jeg fint! Hehe. Har heldigvis fullbooket dag, så det blir nok ingen kjedelige stunder. Har allerede starter filmingen til videodagboken! Lå i sengen å spiste godteri i sta. Huff, på filmen får dere virkelig sett den ekte Julia!   Nå har jeg tenkt å ta litt solarium før dagens planer starter. Og ja, jeg pleier alltid å dusje både før og etter jeg tar sol. Føler man blir brunere om kroppen er helt ren når man soler seg. Er dette et fakta, eller bare noe jeg har kokt sammen i hodet mitt? Hmm, hvem vet..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg