GO TO GATE

Nå sitter jeg på O´Learys på Gardermoen å skriver så tastene fyker! Boardingen til flyet mitt startet vel for fem minutter siden, men jeg krysser fingrene for at det er lang kø slik at jeg rekker å blogge ferdig. Bloggen fremfor alt vet dere ♥♥ Haha! Det blir kjempetravelt når jeg kommer tilbake til Bergen, først må jeg ned til byen for å hente telefonen min som endelig er ferdig på reperasjon før turen bærer videre til vinos med jentene. Gleder meg! Utrolig kjipt å måtte dra fra Oslo allerede i dag, men heldigvis har jeg gøye planer i kveld på andre siden av fjellet. Vi snakkes mer i morgen 🙂 IMG_4799-2IMG_4786-3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg