GO TO GATE

(inneholder annonselenker)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicJakke – Samsøe HER / Genser – HER / BukseHER / Veske – Whyred HER / Klokke – Mockberg HER

Tjohoo fra flyplassen i Gøteborg! Da var mitt lille svenske visitt over for denne gang, og jeg setter snuten mot Bergen på ubestemt tid. Fra og med i morgen kommer hverdagen min til å forandre seg helt, og jeg er utrolig spent på hvordan den første uken kommer til å gå. For å spare så mye penger som mulig i startfasen til butikken skal jeg jobbe der fast cirka 17 timer i uken. Siden jeg er en av eierne tar jeg ikke lønn for å stå der, noe som vi både tror og håper kommer til å gjøre utslag på sikt! 😀 Det er jo helt latterlig dyrt å ha ansatte med alt av gebyrer her og avgifter der, så vi får bare kutte der det trengst i starten.

Men, nok om det! Jeg gleder meg utrolig mye til å bare komme i gang, for de siste ukene har alt liksom bare vært på “vent”. Jeg er et rutinemenneske som trenger et mål i sikte for å klare å jobbe optimalt i hverdagen, så fra og med i morgen blir det andre boller enn slik det har vært i sommer. Sorry at jeg skriver litt uoversiktlig og rart, jeg sitter nemlig å ser bort på køen til gaten minske for hvert ord jeg skriver – så snart må jeg klappe sammen macen og boarde flyet til Oslo. Vi snakkes nok senere i kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg