GO HARD OR GO HOME

(Inneholder annonselenker)

Her kommer det en liten update på hvordan sunnhetsuken min går! Bare så det er sagt så skal jeg ikke bli usunn neste uke altså, men denne uken tar jeg skikkelige grep og legger opp løpet for resten av livet. Haha det hørtes ganske ekstremt ut når jeg tenker meg om..

Jeg har bestilt inn endel produkter fra proteinfabrikken, bare for å kickstarte treningen skikkelig. Da jeg bodde med exen min stjal jeg alltid proteinpulver fra han, mens nå har jeg ikke hatt det på en stund. PT-en min sier at jeg alltid burde ha proteinpulver liggende, da dette både er supert etter trening og fordi det er et mellommåltid på ti sekunder. Såklart, man kan alltids lage mat med samme næringsinnhold, men jeg liker det kjapt og enkelt!

PA124747-2

Har noen testet å trene etter et glass med pre workout? Altså, dette produkter er FANTASTISK!! Her snakker vi kaffe x10! Man blir så energisk og treningen går som en lek. Uansett om du skal løpe eller trene styrke! Jeg bruker preworkout cirka annenhver treningsøkt og tar pauser i ny og ne. Pre workout finner du her ♥

Denne gangen gikk jeg for proteinpulver med vaniljesmak, mmm! Er så lei av den med sjokolade, selv om den også er god. Jordbær har jeg faktisk aldri smakt, kanskje jeg skal testen den neste gang? Proteinpulver med vaniljesmak finner du her ♥ De har også sjokoladesmak og jordbærsmak!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noe som ikke nødvendigvis hjelper treningen min så mye er matvarene over, haha! De kjøpte jeg egentlig fordi jeg elsker pizza og pannekaker. Men dette er mer helgekos enn noe jeg lager i hverdagen, før nå! Disse alternativene kan man spise onsdag som søndag. Skal lage pizza på lørdag tenkte jeg, så da kan jeg si hvordan jeg syns bunnen smakte 🙂 Lavkarbo pizzabunn finner du her ♥

Proteinpannekaker finner du her 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En liten smarting er denne stekesprayen! Har prøvd den tidligere, og den inneholder faktisk i underkant av 1 kalori per spray. En sykt god erstatning kalorimessig for smør og olje. Det skal sies at jeg elsker en god klatt smør, men det blir nok mer helgekos fremover nå som jeg har denne 🙂  PAM Spray med 0,9 kalorier per spray finner du her ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg