GO AWAY, MONDAY!


1. Sushinammmm // 2. Fra jentevorset her på lørdag // 3. Meg og en bedøvd Zara på vei fra veterinæren // 4. På flytoget til Bergen // 5. Fruktsalat,mm // 6. Zara snek seg inn på mathallen // 7. Før jeg dro ut på lørdag. // 8. Nusse // 9. Kyllingsalaten som smakte gress. HEI og god mandag dere! Jeg for min del er enda fyllesyk etter helgen, noe som gir meg en ekstra unnskyldning til å ta enda en fridag. Hoho! Ska prøve å komme meg på trening i kveld, så jeg må bare lade batteriene fram til da. Jeg venter også på en pakke fra nelly som jeg gleder meg SYKT til å få, så håper den kommer i løpet av dagen. Da hadde jeg blitt glad da! Dere er vel gira på at jeg viser dere hva jeg har kjøpt? Det er kun kjoler og sko til julesesongen, og jeg fant så mye fint! Kanskje ikke rart siden jeg leter opp og ned på nelly.com omtrent hver dag for å se om jeg finner noe jeg liker. Åh, klær er det beste jeg vet. Kunne ønske jeg kunne spise det til frokost. Neida. Beklager, er ikke helt våken enda så det er fullt mulig jeg skriver mye tull her nå! Her har dere meg og Zara i nuet. Tror hun også er nogen lunde redusert, for hun ble grisefornærmet da jeg løftet henne opp fra dyna for å ta bilde. For en diva ass.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg