GLASS

Halleluja! Endelig et nytt resturanttilbud i Molde, som ikke er enten Egon eller Milano. Som mange vet elsker jeg å dra ut å spise, og i går dro jeg og noen venner på Glass som er en nyåpnet resturant i Molde. Jeg hadde absolutt ingen forventninger til stedet, da jeg ikke visste om det før for et par dager siden. Interiøret, utvalget av vin og ikke minst maten var utrolig bra. Vi spiste italiensk pizza, og den var faktisk en stor innertier. Stedet minte meg egentlig litt om Olivia! Anbefales uansett på det varmeste om du bor eller skal ta turen til Molde 🙂 Jeg var forresten så dum at jeg kjørte bil til byen, noe som gjorde at jeg ikke fikk smakt på verken vinen eller ølen de serverte. Jeg syns det er så stusselig å drikke vann til god mat, så dere kan tro jeg ble lettere irritert over avgjørelsen min. Får ta meg en tur tilbake mens jeg er i Molde, denne gangen uten bilen på slep!

P7100002-2P7100007 kopi-2Fineste Ida ♥

P7100013 kopi-2P7100019 kopi-2P7100038-2Gulljentene ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg