GLADKRISTEN

ENDELIG mandag! Dette er ikke alltid reaksjonen min når en ny uke starter, men denne mandagen kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt. Jeg er så dritlei helg, utskeielser, latskap og alkohol at jeg holder på å spy av tanken. Nå har jeg nettopp fikset en supersunn frokost og gleder meg til både skole og trening. Tenkte å ta bilder og skrive om en typisk matdag for meg, innlegget kommer etter kveldsmaten senere 😀 Nå skal jeg hive meg rundt og dra i forelesning, håper alle har en like fin mandag som meg! (Sorry at jeg virker veldig gladkristen nå altså.)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAGenser – BikBok / Jeansher / Sneakersher / KlokkeMK her / Sunnies – Céline (annonselenker)

9 kommentarer
    1. Hehe.. Gladkristen ja. Da bør iallfall jeg fremstå som det. Jeg har ikke drukket noe alkohol på sånn nesten tre år. Kanskje en enhet eller noe. Men, så har jeg gått gravid og amma også da.. Håper diu får en strålende uke..

    2. Så fin du er, og så fin bukse! hvordan er den i stoffet i forhold til dr denim buksene? Og hvordan er den i størrelsen? Synes det er så vanskelig når det ikke er S,M,L- størrelser..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg