GLAD, TRIST, LYKKELIG OG ROLIG

THE SKY IS (LITERALLY) ON FIRE

Første kveld på båten. Hele gjengen sitter oppe i loungen på dekk å tar seg en øl i solnedgangen. I bakgrunnen spilles det deilig musikk, og hele situasjonen gjør virkelig noe med meg. Jeg får en sånn følelse i kroppen jeg ikke helt kan beskrive. Som om det var en kombinasjon om å føle seg rolig, lykkelig, trist, forelsket og motivert på samme tid. Veldig merkelig, og jeg tror aldri jeg har følt meg så…komplett? Som sagt, jeg klarer ikke helt å beskrive det – men det var nesten som om jeg fikk et nytt syn på livet. Uansett hvor rart det høres ut.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg