GLAD, TRIST, LYKKELIG OG ENSOM

Hei ♥ Det var lenge siden. På torsdag kom et par venninner fra Oslo til Bergen, Ingvild og Lisa. Jeg trengte virkelig vennetid nå. Sånn intens vennetid. Siden fredag har jeg faktisk ikke vært hjemme i leiligheten (bortsett fra da jeg hadde vors før konserten). Jeg har vært med de to jentene 24/7. Vi har ledd, spist junk, hatt angst og sett litt flere episoder av Gossip Girl enn jeg liker å innrømme. Det var deilig å ha noen rundt seg. Deilig å bare “gi faen” i litt ansvar og bare nyte de få dagene vi hadde. Deilig å ligge på sofaen sammen og ikke stresse med noen ting. Det trengte jeg veldig. De siste ukene, eller den siste måneden har vært veldig rar og stressende, så denne helgen var akkurat det jeg trengte.

Nå er jeg både glad, trist, lykkelig og litt ensom. Jeg er tilbake i leiligheten min og tenkte å fortsette Gossip Girl-maratonet vi startet på i går. Det er rart å plutselig være helt alene. Skikkelig trist, faktisk. Men, jeg er glad for at jeg har så fine mennesker i livet mitt og for at vi har hatt en så fin helg. I morgen er en ny uke, med mange hyggelige planer. Det er da noe å se frem til.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg