GLAD DET ER OVER

God morgen babes! Ååååh endelig søndag, haha. Dette har vært litt av en partyhelg, så nå gleder jeg meg faktisk til mandag og ny uke. Alkohol er virkelig ikke bra for kroppen, så kanskje jeg rett og slett skal kjøre edrusommer 😉 Det er vel typisk å tenke sånn dagen derpå, heheh. Flaks at helgen er over! I går feiret vi Anja som ble 30 år, og herreguuud så flink hun har vært! Det ble servert tre-retters middag, vin, kake og lokalet var pyntet til perfeksjon. Jeg ble skikkelig inspirert til å arrangere en stor bursdag selv neste år. 25 år er vel et jubileum, eller hva?

MORGENKÅPE HER

Jeg har nettopp vært ute en tur med Zara, og vært på butikken å handlet inn litt frokost. Nå sitter jeg på kjøkkenet i morgenkåpe og skal endelig nettshoppe litt. Sommergarderoben trenger litt nyheter, hihi. Vil du at jeg skal vise hva jeg ender opp med å kjøpe etterpå? Husk at du får tilgang til nellysalget før ALLE andre via denne linken, og bruk koden first ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg