GJØR TING SOM GIR DEG ENERGI

ANNONSE – Affiliate til nelly

KJOLEHER / SKOHER

I DAG ER DET -20% PÅ HELE NELLY HER!

Hello, og fortsatt god søndag babes 😀 I helgen har vi vært i familiehuset til Andrea i Ås utenfor Oslo, og det var virkelig akkurat slik jeg ville tilbringe helgen. Avslapning med serier, kortspilling, rødvin, god mat og bare kose seg med gode venner. Føler meg full av energi i dag og skikkelig motivert for neste uke. Det er jo det man burde bruke helgen til, er du ikke enig? Gjøre ting som gir deg energi og glede, og ikke sliter deg ut.

I dag er det jo søndag (no shit) som er min personlige shoppedag. Elsker å ha tid til å titte rundt i nettbutikker, spesielt når de har salg! Nå før jul går det jo alltid litt ekstra penger, så da kan det være lurt å følge med når butikkene har salg slik at man får mest mulig ut av førjulsbudsjettet. Under har jeg plukket ut mine favoritter fra Nelly til dere, de er jo de beste på julekjoler så her kan man sikre seg årets til en billigere penge!

HER / HER / HER
HER / HER / HER

♥♥♥

HER / HER / HER
HER / HER / HER

♥♥♥

HER / HER / HER
HER / HER / HER

♥♥♥

2 kommentarer
    1. Hærlig med sånne helger ja! Så enig! Elsker å ta det med ro, se no kos på skjermen, spise god mat, godis og litt trening er det beste syns jeg! Klem! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg