Gjett tema, og vinn Canon-kamera!

Hei dere! Nå kan jeg endelig publisere filmen jeg har produsert i samarbeid med Canon, som jeg har nevnt i et innlegg tidligere. Vi har fått i oppdrag i å lage en filmsnutt med Canon sitt nye kamera EOS 650D, et utrolig brukervenlig speilreflekskamera med den sykeste videofunksjonen jeg har sett! Kameraet er alltid i fokus, og filmingen går lett som en plett.  Siden vi har hatt dette morsome prosjektet, ønsker jeg å dele ut et kamera til en heldig leser! Om dere klarer å gjette hvilket tema det er på filmen under, selvfølgelig..   Jeg vil gi dere tre alternativer, for at det skal bli lettere for dere å gjette. Sorg, glede eller sinne. Hva tror dere filmen handler om? For å svare, og ha muligheten til å vinne et Canon Powershot G15 kamera, klikk dere inn HER for å svare! Vi er totalt 5 bloggere som har laget filmer. Om dere ønsker å se de andre filmene, så klikk dere inn HER 🙂    Vil bare understreke at jeg absolutt ikke er noen proff når det kommer til kamerabruk, det er også derfor jeg liker dette kamera så godt. Det er også det kamera jeg tar bilder med til bloggen min, om dere måtte lure 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg