GJETT HVOR JEG ER!

Hei og god søndag! I natt slo jeg min soverekord, og sov fra 20.00 i går kveld til 11.00 i dag tidlig. Wow altså, visste ikke at det var mulig å ha et så godt sovehjerte. Visste iallfall ikke at jeg hadde det. Gårsdagens festplaner utgikk iallfall, noe jeg er veldig glad for i dag. Akkurat nå utøver jeg min favoritthobby (og eneste hobby…), og det er å samle eurobonus-poeng.

Såååå, hei fra Gardermoen! Hva gjør jeg her? Akkurat nå sitter jeg på SAS-loungen å tar meg et glass rødvin mens jeg venter på flyet mitt skal gå tilbake til Bergen. Som jeg har nevnt tidligere får jeg straks mitt eurobonus gullkort, men for litt siden oppdaget jeg at jeg manglet 1 fly for å samle nok poeng. Siden jeg allerede har booket alle sommerens reiser + har ikke tid til å dra på flere ferier, måtte jeg rett og slett dra en liten tur/retur Oslo kun for å få den siste flyvningen. Det høres jo heeeelt idiotisk ut for mange, I know.. MEN, da jeg oppdaget at man fikk ta med seg 1 gratis spesialbagasje hver gang man reiser med SAS om man har gullkort måtte jeg bare make it happen. Jeg tror (og håper) at under “spesialbagasje” regnes også med å ha med seg hund på reise. Jeg reiser jo ganske mye, og skulle gjerne tatt med meg Zara overalt hvor jeg dro. Dessverre er det så sykt dyrt å reise med hund, selv om hun bare sitter under setet foran i en bag. Helt utrolig. Prisene har nettopp steget til 450kr én vei (!!!!!), noe som betyr at jeg må punge ut med hele 900kr for tur/retur om jeg ønsker å ta med meg Zara overalt. Det er helt sykt, og noe som gjør at jeg ofte får barnevakt til henne de gangene jeg bare skal på korte turer til Oslo for eksempel.

Uansett. Nå vet dere både hva jeg driver med denne søndagen, og hvor lite hobbyer jeg faktisk har som tar meg tiden til å gjøre dette. Flyet mitt går tilbake til Bergen klokken ni i kveld, så lurer på hvor mange glass vin jeg får i meg før den tid. Snakkes!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg