GJETT HVA!!

Dette er et veldig spesielt hei denne morgenen! Jeg blogger nemlig fraaaaaaaaaaa….*trommevirvel* SAS GOLD LOUNGE! Thats right, endelig har jeg fått gullkortet mitt til Eurobonus. Ikke at det er sånn dritstort, men som dere vet har det jo vært hobbyen min det siste halvåret å samle poeng på reisene mine. Helt meningsløst for mange, men for meg er det veldig gøy. Akkurat nå har jeg nettopp spist gratis frokost, og drikker nå prosecco mens jeg venter på flyet til Athen. Klokken er ikke seks på morgenen en gang, men er det ferri så er det ferri! En veldig deilig start på dagen er det, iallfall.

Håper alle får en kjempefin tirsdag, vi blogges fra Hellas!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg