GJETT HVA VI SKAL!

Noen som husker når bildet over ble tatt? Det er faktisk et av mine favorittbilder! Hun til høyre vet jeg ikke helt hvem er, men jeg og Glenn koste oss helt sykt. Haha! I DAG SKAL VI PÅ FINDINGS! Jeg hadde egentlig tenkt å droppe festivalen i år, men plutselig ble hele gjengen dødskeen på å dra likevel. Dessverre var det litt vanskelig å skaffe billetter samme dag som festivalen startet, men nå har vi altså sikret oss billetter 😀 WIHUUUU!

Alle disse bildene er tatt for to år siden, for en fest det var! Jeg har virkelig ingen forhåpninger for dagen, meeeen det skal jo litt til for at det blir kjedelig? Hihi. Tar med meg kamera, så kanskje det blir et litt mer oppdatert bildedryss i morgen 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg