gjensynsglede

Åh, for en glede! I dag har min beste venninne Birte, og tvillingsøsteren hennes vært en tur i Molde for å besøke meg. Birte bor jo egentlig i Bergen, men har familie cirka én time unna Molde. Endelig fikk vi sett hverandre igjen! Har faktisk ikke møttes siden vi var i Hellas i vår. Herregud, som tiden flyr! Begge har sitt å styre med på hver vår kant, så vi treffes ikke så ofte som vi begge ville ønsket. Men siden vi prater i telefonen timesvis vær dag, så merkes det heldigvis ikke så godt.  Vi har bare tuslet en tur rundt i byen, før vi dro opp til meg for å se på gamle bilder og filmer. Haha, må bare le. Herregud som vi så ut før! Begge var litt rundere, og litt……….mindre pene om man kan si det på den måten.  Zara var også sååå glad for å se Birte igjen! Da jeg fikk Zara som valp, passet Birte henne utrolig mye mens jeg var på jobb eller skole. Ble som en ekstramamma. Med en gang hun kom inn døren kom Zara springene mot henne. Skikkelig gjensynsglede der altså! I dag kunne jeg egentlig tenkt meg en skål full av godteri, pluss en god film på skjermen. Men neida, nå skal jeg nemlig på kurs med jobben! Blir sikkert helt greit det og, får vel lært mye, samtidig som jeg kan slappe av. Hehe. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg