GIRLS NIGHT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

PB214744-2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

PB214764-2PB214766-2

Bildedryss fra bursdagsfeiringen til Lisa på lørdag ♥

I går var jeg så sliten at macen forble lukket, en skikkelig fridag der serier og snop var det eneste på agendaen. I morgen har jeg eksamen så i dag skal jeg ikke forlate kjøkkenbordet. Akkurat nå sitter jeg her i morgenkåpe og prøver å komme igang med lesingen. Årets første eksamen, wææ!

Forresten! Jeg sender ut alle plagg som har blitt solgt via min tictail i dag, så om du vil kjøpe noe å få det sendt i dag kan du sjekke ut hva jeg selger her 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg