GIRLS NIGHT OUT

(annonselenker)

P9150018-2

Speil, speil på veggen der – hvem er dårligst til å vaske i verden her? Julia er!
Ja, det er faktisk sant. Jeg er elendig til å vaske speil. Derfor blir det en rutine du sjeldent finner i min hverdag. Når jeg derimot først prøver å vaske speilet så ender jeg bare opp med å etterlate såperester på det slik at jeg ikke kan speile meg i det lengre. Hva er vitsen da liksom?

meshh

Genser HER • BH HER • Bukse HER • Sko HER

Men ahh, nok om speilvask og slike unødvendigheter en fredags kveld. Nå er det helg, og det skal feires! Personlig sitter jeg med et glass vin i hånden mens jeg oppdaterer dere, for straks skal jeg avgårde på vors hos fine Andrea og Madicken. Det blir nok en morsom kveld, og jeg kan tenke meg det blir god stemning på byen siden det er så nydelig vær ute. Herregud, jeg elsker livet om dagen. Ikke for å overdrive, men solen bare fyller hele meg med energi. Alt som virket tungt og negativt for en uke siden er liksom helt uviktig akkurat nå. La det være sol for alltid ♥

P9150041-2

P9150054-2

P9150062-2-2

Genseren finner du HER og BHen HER ♥

I kveld har jeg på meg dette antrekket, og jeg er helt forelsket i kombinasjonen til genseren og Bhen. Man kan jo faktisk bruke bhen som en crop-top også, men jeg følte meg ikke så dristig i kveld 😉 Hehe! Genseren er skikkelig sexy, og den kommer nok til å bli brukt mye fremover både på fest og om jeg skal pynte meg litt ekstra. Hva syns du?
Håper alle får en strålende fredagskveld, så snakkes vi i morgen 😀
8 kommentarer
    1. Utrolig fint antrekk! Og jeg er helt oppslukt i sko med spiss tupp selv Det blir så classy med en gang.
      Hva heter buksen? Linken fungerer ikke.

    2. Så utrolig fint antrekk 🙂 Hvilken størrelse har du i genseren? Har hørt at den er veldig stor i størrelse.

    3. Bruk avispapir etter du vasker speil, for da forsvinner alle restene. Bare å krølle lett sammen litt avispapir og gå over speilet 🙂

    4. Vask med mikrofiberklut med rent vann og tørk over med kjøkkenhåndkle av mikrofiber etterpå, ikke bomull som gjør at du får lo over hele speilet… Alltid skinnende rene speil hos meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg