GIRLS GONE WILD

GENSERHER / JEANSHER

Meg i dag:

Spør meg selv, hvilken dato er det i dag? *Sjekker mobilen*. Oi shit, det er 23. april. Det vil si det er én uke til jeg må være ute av leiligheten. Innser jeg har jævlig mye greier. Skapene er full, boden er fullere. Noe må gjøres. Inviterer jentene over på prosecco og gratis klær. De møter opp!

Nå har jeg to søppelsekker mindre å pakke de neste dagene. Luksusproblem som faen. Litt kvalmt faktisk. Har uansett hatt en skikkelig bra kveld med moldejentene. De gir meg god energi, som er akkurat hva jeg trenger akkurat nå.

4 kommentarer
    1. Ååå, det hørtes skikkelig koselig ut! Det er en så bra ting å gjøre, ikke bare personlig for å slippe å ta med haugevis med klær, men også ikke minst for miljøet! Jeg ønsker deg masse lykke til med flyttingen<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg