GIRA

P2060103-3

IMG_1203-2P2060086-2P2060090-2

Et par snapshots fra dagen i går! Du vet du ikke har tid til å dusje håret når du må gå med beanie hele dagen 😉 Jeg som nesten aldri bruker lue, heheh.

Så langt i dag har vi hatt mange spennende innkjøp, og jeg er så SYYYKT gira på det som kommer på FW17. Beklager om det er mye innkjøps-prat om dagen. Vi har siste dag i morgen, så reiser jeg rett til Dubai. Det er kanskje mer spennende å lese om ferien, eller? Uansett, sånn er jo faktisk hverdagen min denne uken så håååper det ikke er alt for kjedelig å lese om. Hihi. Ha en fin kveld btw! Jeg er veldig sliten i dag så jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skriver akkurat nå. Vi har enda to innkjøp igjen før vi er ferdig for dagen, og sikter inn på å være klare innen elleve i kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg